Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen van onze webshop. Als je op de vraag klikt verschijnt het antwoord. 

Mis je een vraag of wil je aanvullende informatie? Stuur ons even een berichtje.

Mail ons!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We verzenden je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen.

Dit komt doordat wij elk pakketje zelf met zorg inpakken. Wij maken van elke bestelling weer een feestje. We zorgen dat jouw das mooi wordt ingepakt en sturen altijd een persoonlijke noot mee.
De levertijd van je bestelling is ongeveer twee tot 4 werkdagen in Nederland. Dit is echter afhankelijk van PostNL en kunnen wij helaas niet garanderen.

Voor België geldt een levertijd van 2-8 werkdagen. Dit is helaas afhankelijk van de postleverancier. 

Mocht je een spoedaanvraag hebben, stuur ons dan even een mailtje of een berichtje op social media. We kunnen dan altijd iets voor je regelen!

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten van je bestelling zijn binnen Nederland helemaal gratis!

Voor België zijn de verzendkosten 3 euro per bestelling.

Ik wil graag meer producten dan dat er op voorraad zijn. Kan dat?

Dat kan zeker! Stuur ons even een mailtje met jouw interesse of bestelling. Dan gaan we dat voor je regelen.

Het product dat ik wil is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

Elk product dat uitverkocht is proberen wij zo snel mogelijk bij te bestellen. Toch is het fijn om van jullie te weten waar jullie voorkeur ligt. Op de productpagina van het uitverkochte product kun je je e-mailadres achterlaten. Daarmee geef je aan dat je interesse hebt in een nieuwe voorraad én ontvang je een mailtje als de das er weer is!

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Paypal (betaalrekening en creditcard), en met een directe overboeking. Bij een directe overboeking verzenden wij op het moment dat de betaling binnen is. Ook dan gaat de levertijd pas in. Bij iDeal en Paypal ontvangen wij de betaling onmiddellijk.

Vanuit België kun je ook met Bancontact betalen. Ook deze betaling ontvangen wij meteen. 

Kan ik een bestelling retourneren?

Dat kan! Een ongebruikt product kun je binnen 14 dagen retourneren. Gebruikte producten nemen wij niet terug. Wil je een das retourneren? Stuur ons even een mail en we zullen je de verdere informatie sturen.

Ik ben niet tevreden met het product, wat moet ik doen?

Wat jammer dat je niet tevreden bent. Hopelijk kunnen we het oplossen. Je kunt je product binnen 14 dagen retourneren. Als je ons een mailtje stuurt, zullen we je de verdere informatie toesturen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Helaas hebben we op dit moment nog geen mogelijkheid om bestellingen af te halen. Mocht dit in de toekomst wel zo zijn, zullen we dit laten weten!

Kan ik jullie producten verkopen op mijn eigen site of in mijn winkel?

We staan open voor samenwerkingsvragen en wholesale. Mail ons met jouw vraag of voorstel, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Ik heb een supergoed idee voor een nieuw product, kunnen jullie dat regelen?

Wie weet! We horen heel graag wat jouw supergoede idee is en dan gaan we ons best doen. Stuur je ons even een mailtje?